maanantai 2. elokuuta 2010

Clean

Nyt vähän poikkeavaan aiheeseen. Nimittäin olen erittäin innostunut ja ihastunut Clean-tuoksuihin. Ihan kympillä. Kiitos sisarelleni, joka ohjasi minut näiden tuoksujen pariin. Clean-tuoksut poikkeavat ns. massatuoksuista niiden yksinkertaisuuden vuoksi. Ne ovat nimensä mukaisesti puhtaita ja raikkaita. Kuin pestyt lakanat. Kuin saippuan puhtaus. Kuin suihkun raikkaus. Yksinkertaisuudella tarkoitan sitä että tuoksu on selkeästi tunnistettava ja nostalgisen rauhoittava. Minä tykkään. Suomessa niitä voi ostaa Kickseistä ja laivoilta. Minun erityissuosikkini on Warm Cotton. Tulipa kiva mainospuhe... hih!


This time a bit exceptional posting. Namely I am very drawn and spell bound to Clean scents. Differ from so called normal perfumes because of their simplicity. Fresh and clean. Simple scents that are recognizable. Like shower fresh. Like washed sheets. Like pureness of a soap. I really love these perfums.

9 kommenttia:

Kultsin kämppä kirjoitti...

Nyt tuli niin hyvä mainospuhe, että näitä on kyllä ihan pakko päästä kokeilemaan!

Millas hem kirjoitti...

I agree!

=)

Lenni kirjoitti...

Totta puhut! Nuo tuoksut ovat tosi hyviä. Olen tuoksutellut niitä innoissani lentokentillä, mutta en vielä omista niistä yhtään. Vaikea päättää mikä olisi paras, jonkun shower ja laudry nimisten välillä pähkäilin. Täytyykin kokeilla tuota suosittelemaasi, etsin näet juuri uutta tuoksua itselleni. Kiitos vinkinstä! T. Tuoksujen suurkuluttaja Lenni

Helmi kirjoitti...

Minäkin muistan haistelleeni jonkun ulkomaisen lehden välissä ollutta liuskaa ja ihastuneeni puhtaaseen tuoksuun. Siitä on jo jonkin verran aikaa ja olin vallan unohtanut.

En tiennytkään, että Cleaneja saa jo Suomesta. Kiitos vinkistä! Taidanpa käväistä nuuhkimassa ja ehkäpä ihan hankinnoillakin.

Anonyymi kirjoitti...

Tjaa, en ole tuoksutellut mutta miten alkoikin tuntua siltä että voisin tykätä.

Ulla-Kristiina kirjoitti...

En ole minäkään tutustunut noihin tuoksuihin.
Voisi käydä vähän tuoksuttelemassa
Kicksissä. Ainakin lupaa hyvää kertomasi mukaan.

Aurinkoista maanantaita sinulle!

Virpi / My Country Home kirjoitti...

Hei, Kiitos vierailusta puodilla ja blogissa, päätin laittaa nyt puumerkkini, vierailulla olen täällä kyllä käynyt monesti :)

Täytyykin tuoksutella messumatkalla. Olen kyllä huono vaihtamaan tuoksua, sillä olen käyttänyt samaa jo ainakin 15 vuotta.

Ystävällisesti, virpi

Tiina kirjoitti...

Sen verran tehosi puheet että etsittävähän tuota on... ;)

Pia kirjoitti...

Ihan vieras tuote minulla, vaikka kicksissä käynkin, mutta niin hyvä mainospuhe, että toivottavasti saat kunnon alennukset tästedes!!! Minulla kun on tuo saamarin migreeni riesana, niin en paljoa haistele!

Helteistä jatkoa!
-Pia-