lauantai 7. tammikuuta 2012

Snow or no snow?

Mitä ihmettä? Yöllä on satanut lunta. Ensilumi käväisi pikaisesti viime viikolla Hgissä. Nyt on vissiin uusi lumikokeilu, josko nyt pysyisi. Tosin en kovin lunta ole kaivannut, en oikeastaan yhtään.

Lähden käymään Wanilla Rosessa. Josko sieltä löytyisi jotakin mustavalkoista?

Kivvaa viikonloppua!

There has been snowing last night. Actually I do not like so much of snow but it brings some light.
I am going to visit Wanilla Rose. Hope to find something in black and white.

Have a nice weekend!


5 kommenttia:

Petriina kirjoitti...

Mä olen jo ihan kevätfiiliksissä ja suorastaan tyrmistyin aamulla katsoessani ulos ikkunasta ! Lunta ! No, mutta lapset tykkää, joten onhan se ihan jees. Vähän aikaa. Ja kunhan ei tule liian kylmä.

Ruusa kirjoitti...

Wanillassa on ainakin valkoista, koska seutu on lumen vallassa ;)

Merja K kirjoitti...

Sama ihmetyksen aihe täällä, kun katsoo ikkunasta ulos :)

Kivoja löytöjä ja hyvää viikonloppua!

Tuuli - Lumo Lifestyle kirjoitti...

Parina viime vuoonna olen saanut niin tarpeekseni lumesta,etten ole tänä vuonna sitä kaivannut... vaan taitaa se talvi tulla rannikollekin, onhan talvi loppujen lopuksi joka vuosi tullut. Onpahan vaan vähän lyhyempi kuin viime vuonna.

Itse suuntaan täällä maalla Lahjahoviin ja toivon, että himoitsemani antiikkilautaset ovat vielä tallella. Olen uniitä yli puoli vuotta, enkä joulun allakaan ostanut, vaikka halusin...

Pia kirjoitti...

Juu, ei! Ei tarttis tulla tota lunta hiutaleenkaan verran enää! Olen loppuelämäkseni saanut kahdesta edellisestä talvesta tarpeeksi!

Hoppas du hittade vad du sökte! ;)
Kram!