maanantai 23. tammikuuta 2017

HUNNINGOLLA

Blogini on hieman jäänyt syrjään ja hunningolle, ja kohta minäkin olen hunningolla sillä nyt minulla päällimmäisenä mielessäni pian alkava loma ja matka Espanjan auringon alle. Kammassani on piikkejä enää muutama pystyssä, joten matkalaukun pakkaaminen on menossa. Yksi parhaimmista asioista tietysti itse matkan ohella, on sen odotus ja suunnittelu. Lisäksi plussaa on eläminen ilman aikatauluja ja vapaa-ajasta nauttiminen. Lomalla riittää tunteja tuhlattavaksi - hyvillä mielin.  Jo nämä ajatukset tuovat iloa ja piristystä. Pakkaaminen on helppoa, laukku täyteen mustia mekkoja, mustia tossuja ja parit legginsit. Ja aurinkolasit. Uskon että aurinkoa on tiedossa, ja ennen kaikkea valoa. Voih, enää sellaiset 72 tuntia lähtöön. Jaksanko odottaa? Jaksan minä. Mielelläni olen kohta hunningolla, jepulisjee!
 
My thoughts are on my Holiday starting on Thursday. Imagine, two weeks under the Spanish sun  - I hope for the sun and light. But anything goes. Leisure time without time tables is luxury.

Below pictures are taken by me in January 2015 in Costa del Sol, Spain.
 

 



 

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ah, ihanaa lomaa :)

Elsa kirjoitti...

<3 kiitos, Samira!

Nuppu Home kirjoitti...

Ihania tunnelmia. JEE JEE, olen menossa samoihin maisemiin huhtikuussa muutamaksi viikoksi. Kaipaan jo niin aurinkoon. Yritän minäkin ottaa muutamia kuvia reissusta :-) Kivaa helmikuun jatkoa. t Riitta